HOME   DRUHY MASÁŽÍ   LYMFATICKÉ MASÁŽE   THAJSKÉ MASÁŽE   MASÁŽE LÁVOVÝMI KAMENY   KONTAKTY

 

MASÁŽ ZAD

Je několik dobrých důvodů pro to, abychom začali masáž těla právě na zádech. Někteří lidé potřebují více času k tomu, aby se dostatečně uvolnili a umožnili tím, aby byla masáž účinná. Zádové svalstvo je zvlášť náchylné k zachycování a ukládání napětí vyvolaného stresem, špatným držením těla nebo zraněním, namožením či skřípnutím nervů nějakým prudkým pohybem. Rovněž chlad, díky nedostatečnému zakrytí zad teplým oblečením, působí negativně na svalstvo zad.

 

CO OBSAHUJE MASÁŽ ZAD

Provádím důkladnou masáž zad, při níž kombinuji sérii různých druhů hmatů k přípravě, uklidnění, prohřátí a uvolnění zad. Velkou pozornost soustřeďuji na hlavní partie napětí, jako je oblast kolem páteře, ramen a lopatek a dolní části zad - bedra a kříž. Na začátku masáže zad se soustřeďuji na uvolnění svalů podél páteře, které jí drží. Provádím sérii uklidňujících klouzavých hmatů po celé ploše zad, po nichž pak následují hlubší tlakové hmaty, uvolňující napětí z partií podél páteře, šíje a ramen, lopatek, střední a dolní částí zad.

 

DÉLKA MASÁŽE ZAD

Délka masáže zad je obvykle 45 minut. Někdy jsou záda klientů v takovém stavu, že je potřeba i 60 minut, někdy zase stačí půlhodinka. Pokud jsou záda bolestivá, je vhodné chodit na masáž častěji (1× za týden nebo za 2 týdny), pro udržení kondice se doporučuje masáž zad 1× za měsíc. Není vhodné přijít na masáž těsně po jídle, ale raději s odstupem 30-60 minut a déle.

 

 

 

© 2014 MASÁŽ ZAD